ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"אני לא עובדת בשלט רחוק"
מרגלית צנעני תיקח חלק פעיל בפעילות הקד"מ לאבקת הכביסה "טיפ" ותסייר בנקודות המכירה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
31/1/2005 14:37
אחרי שכיכבה בסרטון הפרסומת לאבקת הכביסה "טיפ" (של פרוקטר אנד גמבל), יוצאת מרגלית צנעני ל"שטח".
 
מרגול תיקח חלק פעיל בפעילות הקד"מ של טיפ, שתכלול סיורים בנקודות המכירה והדגמות. כמו כן, תצטלם מרגול עם הקונים והתמונה עם הכוכבת תינתן להם במקום, בתוספת חתימה אישית. 
 
מגרלית צנעני: "הפעילות הזו של מגלמת בתוכה את כל מה שאני אוהבת: המגע הישיר עם הקהל, החיבוקים, והאינטרקציה עם הצרכנים. אני לא עובדת בשלט רחוק ואותי לא שמים רק על קרטון בחזית המדף. אני אשת שטח ולכן גם לפעילות הזו אני אגיע בעצמי, מלבד זאת שאני מאמינה גדולה באבקה ונאה דורש ונאה מקיים".
 
הפעילות באמצעות פרומרקט, היא בהיקף כ-75 אלף שקלים.
 
יש לציין כי בקרוב צפויה החברה לצאת בקמפיין רדיו חדש לאבקה, שהולחן על ידי מרגול.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...