ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התינוק חוזר
מיוחד ל-NRG: הסרטון החדש של אסם למבצע "במבה לשנה חינם", שהופק על-ידי אריאלי פובליסיס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 11:34
אסם יוצאת בקמפיין לרגל מבצע למותג במבה, במסגרתו יוגרלו מדי יום מספר זוכים שייהנו מאספקה שוטפת של החטיף - למשך שנה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, יכלול מודעות בטלוויזיה ובעיתונות, בהשקעה כוללת של 1.2 מיליון דולר.
 
הסרטון מציג את תינוק הבמבה קופץ אל תוך ערימה של חטיפים צהובים, וקורא בהתרגשות: "כמה במבה!!!!".
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
 
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן; ארט: כרמון פלד; קופי: אלון חדד, טלי קורח; מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן; פלנרית: מיכל עובדיה – עטיה; תקציבאית: עירית עציון; מנהלת לקוחות: לאה שטרן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...