ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הומור עצמי
הקרנת בכורה: סטודנטים לתקשורת חזותית בבצלאל הכינו פרסומת הומוריסטית לפתיחת ההרשמה. אדלר-חומסקי הפיק את הקמפיין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 11:52
בצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים, יוצאת בקמפיין לפתיחת ההרשמה למחזור המאה של המוסד, תחת הסיסמה: "תעז. תתקבל. בצלאל".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יכלול מודעות בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות בהיקף של כ-120 אלף דולר. הסרטון הופק על ידי הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.
 
הסרטון ההומוריסטי מתרחש בבית כלא, בתור לטלפון הציבורי. אחד האסירים שנידון למוות, עוקף לפתע את התור, חוטף את השפופרת, מחייג ומתחיל לבכות. הפואנטה - מסתבר שהוא התקבל לבצלאל.
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
 
מנחה הפרוייקט: ערן יובל; תסריט, בימוי, הפקה, עריכה, צילום, פוסט פרודקשן: יבגני חנוכוב, חנן דרור, ישראל ברסלב ויקי איילון; קריינות: איתמר צור; סאונד: ברודקאסט.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...