ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סוף סוף יש להם מה ללבוש
חנות המותגים M סקוור והסדרה "השיר שלנו" מתחילים בשיתוף פעולה, במסגרתו יוקם מתחם מיוחד בחנות בו יימכרו מוצרים שמצטלמים בסדרה. חלק מהרווחים יופנו לתרומה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/2/2005 11:52
M סקוור, חנות המותגים שבקניון עזריאלי, מתחילה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לחיזוק המותג, בשיתוף סדרת הטלוויזיה "השיר שלנו" (המשודרת ב"יס"). החברה תשקיע בשיתוף הפעולה 120 אלף שקלים.  
 
במסגרת שיתוף הפעולה, תשאיל החנות למפיקי הסדרה בגדי מותגים ומעצבים אותם ילבשו כוכבי הסדרה. כמו כן, יוקם בחנות מתחם מיוחד בו יימכרו המוצרים שמצטלמים בסדרה עם עליית העונה השנייה של הסדרה לשידור. חלק מהרווחים של המתחם יופנו לתרומה.

"חנות המותגים ו'השיר שלנו' משדרות טרנדיות, אופנה והווי של צעירים, ושתיהן ופונות אל קהל יעד דומה", אומרת שירלי פאר, יועצת השיווק של M סקוור. "טלנובלות וסדרות להיט כבר הפכו לשם דבר בעולם הבידור, וההערצה של הצעירים מתורגמת לרצון להדמות לכוכבים. שיתוף הפעולה הוא צעד שיווקי חשוב לחנות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...