ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי יהיה קמפיין החודש?
בכירי עולם השיווק ידרגו מידי חודש את הקמפיינים הבולטים באינטרנט. גם הציבור מוזמן לבחור
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/2/2005 13:04
בשבועות הקרובים תחל תחרות חודשית חדשה - קמפיין החודש באינטרנט. התחרות תדרג את הקמפיינים הבולטים באינטרנט, בדומה לדירוג של הקמפיינים הטלוויזיוניים, שעורך מגזין "אותות".
 
לצורך הדירוג הוקם צוות שופטים, עליו נמנים בכירי תחום השיווק בארץ, בהם: איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר; ניר שטרן, סמנכ"ל שיווק פלאפון; טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה קולה ישראל; רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של ברק; רמי חזן, סמנכ"ל השיווק של בזק; שלי שליט שובל, סמנכ"ל שיווק קבוצת שטראוס-עלית; יואב לוי, סמנכ"ל השיווק אל-על; ויאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק סופרפארם.
 
את התחרות מארגנת יועצת התקשורת אביטל יוגב. לדבריה, "מטרת התחרות היא לתרום להתפתחות תחום הפרסום ברשת, אשר יחסית לאמצעי המדיה האחרים, נמצא עדיין בתחילת דרכו  - למרות הגידולים בהיקף הפרסום במדיה זו בשנה האחרונה".
 
כל תהליכי הגשת המועמדויות וההצבעה
מתבצעים באינטרנט. הקמפיין שיזכה למרבית קולות השופטים יוכתר כ"קמפיין החודש באינטרנט", ואילו הקמפיין שיקבל את מרבית הצבעות הקהל יזכה בתואר "חביב הקהל של אותו חודש".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...