ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי הכי שווה?
"דג הזהב" של רשת שוקן וקמפיין "הסבתא" של אינטרנט זהב הם פרסומי הריץ' מדיה הטובים ביותר לחודש ינואר, לפי בחירת הפרסומאים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/2/2005 12:37
CheckM8, חברה ישראלית לטכנולוגיות פרסום מקוונות, יצאה בתחרות חדשה - "המתפרצת שתופסת", לבחירת קמפיין ה-RICH MEDIAהמוצלח ביותר.
 
במשך ארבעת החודשים הקרובים, יבחרו מדי חודש  שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. במאי, יתבצע דירוג נוסף בין 8 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר והקמפיין הזוכה, יזכה את יוצריו  בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 שייערך בלונדון, בסוף יוני. 
 
ההצבעה פתוחה לכל עובדי הענף, כאשר מדי חודש מוגרלת בין המצביעים חבילת פינוק זוגית בספא.

הקמפיינים שנבחרו כטובים ביותר לחודש ינואר הם: תחרות
דג הזהב של רשת שוקן (חברת אינטראקטיב: גריי אינטראקטיב) וקמפיין "הסבתא" לרשתות ביתיות של אינטרנט זהב (חברת אינטראקטיב: אידיאולוג'יק).
 
מעיין טירנגל מ-MRM, זכה בחבילת פינוק זוגית בספא.
 
אם גם אתם רוצים להצביע ולהשפיע,
לחצו כאן. אנחנו נמשיך לעדכן בתוצאות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...