ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הכסף מדבר
סרטוני הפרסומת של Easy Forex הוכנו בטכניקה המשלבת אוריגמי ואנימציה תלת מימדית. התוצאה - לשיפוטכם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/2/2005 10:39
Easy Forex, גוף לא בנקאי המתמחה במסחר מקוון במט"ח, העלה לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מורדי גורן, יגובה באינטרנט ועיתונות בהשקעה כוללת של 1.2 מיליון שקלים.
 
הסרטונים, תחת הסלוגן "מי שלוקח סיכונים יכול להרוויח בגדול", מציגים סיטואציות בהם נידרש אומץ רב, כגון:  זינוק לבריכה בה שוחים כרישים.
 
הסרטונים הוכנו בטכניקה מיוחדת  המשלבת דמויות הבנויות מקיפולי נייר- אוריגמי, ואנימציה תלת מימדית. כל הדמויות הורכבו משטרות כסף אמיתיים של דולר ויורו, ע"י אמן האוריגמי פול ג'קסון.
 
יצוין כי הסרטונים שהופקו בישראל הוזמנו ע"י ההנהלה העולמית של Easy-Forex , על מנת לשלב אותם בקמפיינים נוספים שתעלה החברה ברחבי העולם.
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.

מנהל קריאטיב: אסי יריב; מנהלת לקוחות: דקלה מלמוד; חברת הפקה: אוג; בימאי: ליאור הר לב; תלת מימד: Hands up.



תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...