 |
עלית החליטה לזנוח את שיטת הפרסום הקונבנציונלית בהשקת 'פסק זמן טבלאות',ויוצאת בפעילות שטח ייחודית בקרב קהל היעד הצעיר של המותג. הפעילות תכלול מפגש בלתי אמצעי עם בני נוער, במסגרתו יעברו צוותי צילום בכל הארץ, יחלקו טעימות של החטיף החדש ויצלמו בני נוער המדברים על הדברים הטובים שיכולים לקרות להם. קטעים נבחרים ישודרו בערוץ מוסיקה 24, וכן יופיעו באתר פסק זמן באינטרנט. האתר החדש מאפשר לגולשים לצלם ולערוך סרטונים אישיים על "הדברים הטובים שיכולים לקרות להם". בעל הקטע הטוב ביותר יזכה בתהילה – וגם במכשיר iPod. הפעילות, באמצעות פורמרקט, היא בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, תחת הסיסמה: "דברים טובים יכולים לקרות כשלוקחים פסק זמן". הצפי הוא להגיע לכ-100 אלף בני נוער.
|
 |
 |
 |
 |
|
|