 |
מנהלי האתרים הגדולים חוששים שהמהלך של סקאל לקביעת מחיר סף שיוסתר מהגולשים במכירות פומביות, יפגע בענף כולו. מעריב עסקים חשף לאחרונה כי סקאל תפעיל שיטה בשם "המחיר השמור", שתקבע למכירות פומביות מחיר סף סודי, שמתחתיו לא תבוצע העיסקה.
"המהלך מזנה את ענף המכירות הפומביות באינטרנט", אמר מנכ"ל של אחד מאתרי המסחר הידועים. "גם ככה אנחנו לא מצטיירים באור חיובי, והציבור חושב שאנחנו רמאים וגנבים. הלקוחות לא מרוצים מהמהלך של סקאל. סקאל אמנם לא עוברת על החוק, אבל זה לא גילוי נאות במלוא משמעותו. המכירה הפומבית צריכה להיות אמיתית ולא עם מחירי הגנה. אם יש מחיר הגנה, צריך להודיע לציבור מהו. בסופו של דבר זה יגרום ללקוחות לא להאמין למכירות הפומביות באינטרנט". מנכ"ל של אתר מסחר גדול אחר הוסיף: "בדיונים פנימיים הבנו שאם כל השוק ילך בכיוון הזה, גם לנו לא תהיה ברירה, למרות שזה לא דבר שאנחנו היינו רוצים לעשות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|