ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הטרנד הבא
גיתם הפיק בהתנדבות קמפיין להשקת צמיד ForLife של האגודה למלחמה בסרטן. הצמידים יישלחו גם לסלבריטאים נבחרים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/2/2005 12:03
אחרי היסטריית הצמיד הצהובשל לאנס ארמסטרונג, קבלו את הדבר הבא: האגודה למלחמה בסרטן משיקה צמידי גומי - ForLife, אשר יימכרו החל מחודש מרץ, בכל סניפי רשת סופר פארם.
 
את ההשקה יגבה קמפיין עיתונות, שהופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם/BBDO, תחת הסיסמה: "מה עשוי מגומי ויכול להציל חיים?".
 
הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור נרחבת, במסגרתה יצולמו כוכבי טלוויזיה עונדים את הצמידים, וכן ישלחו צמידי גומי לסלבריטאים ואנשי ציבור עם בקשה לענוד אותם בהופעות בתקשורת או בפני קהל.
 
דוברת האגודה, נאווה ענבר, מציינת כי את הצמידים ניתן להשיג  בצבעים: כחול, לבן, ורוד וירוק זוהר, וכל  התרומות שייאספו ממכירתם, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן.
 
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהל לקוחות: אורן שדה, תקציבאי בכיר: ניר צולה, תקציבאי: מתן קמפ, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: גל פורת, ארט דירקטור: משה סייקביץ, קופירייטר: יאיר וייס, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: ליאת משה, צלם: יורם אשהיים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...