ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שחקן חיזוק
קמפיין פרסום חדש לחטיף השוקולד הוותיק סניקרס, באמצעות ציבלין תקשורת צעירים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:49
חברת סידס דברים טובים יוצאת בקמפיין פרסום לחטיף השוקולד  סניקרס, תחת הסיסמה: "שחקן החיזוק שלי".
 
 הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים,  יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות ממוקדת ברדיו תל אביב, בהשקעה כוללת של כ-200 אלף דולר.
 
סניקרס, המיוצר על ידי תאגיד המזון הבינלאומי מרס, הושק ב-1929 והפך מאז לחטיף השוקולד הנמכר ביותר בעולם כולו.

לצפייה בסרטון, לחצו כאן.

מנהל קריאיטיב: אורן ציבלין, תקציבאות: רפי טל, ארט: טל סקג'יו, קופי: אמיר אשכנזי.



תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...