 |
חברת סידס דברים טובים יוצאת בקמפיין פרסום לחטיף השוקולד סניקרס, תחת הסיסמה: "שחקן החיזוק שלי". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות ממוקדת ברדיו תל אביב, בהשקעה כוללת של כ-200 אלף דולר. סניקרס, המיוצר על ידי תאגיד המזון הבינלאומי מרס, הושק ב-1929 והפך מאז לחטיף השוקולד הנמכר ביותר בעולם כולו.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
מנהל קריאיטיב: אורן ציבלין, תקציבאות: רפי טל, ארט: טל סקג'יו, קופי: אמיר אשכנזי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|