 |
/images/archive/gallery/266/576.jpg בזק
 |
|
|
זהו הסלוגן החדש של בזק. מאחדת את כל המותגים תחת מותג ה-B. סמנכ"ל השיווק: "בזק צריכה להפוך מלוחם סומו - לסמוראי" |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 28/2/2005 12:13 |
|
|
|
|
 |
בזק משנה את האסטרטגיה השיווקית שלה ונפרדת מהסלוגן "עד שניפגש" לטובת "בכל עתיד שתבחר". החברה תאחד את כל המאמצים התקשורתיים תחת פלטפורמה מותגית אחידה. המהלך יכלול איחוד המותגים של בזק תחת מותג אחד, איחוד השפה הגרפית של החברה, וביטול של מספר "סלוגנים" שהיו בשימוש עד כה. בחברה הגיעו למסקנה בעקבות מחקרים שביצעו כי בתחום התקשורת הנייחת ישנם מספר מותגים מפוצלים המחלישים את האופן בו נתפשת בזק בעיני הלקוחות. המחקר הראה כי האפקטיביות של המותגים "Bבזק – עד שניפגש", "WOW – אין סוף לסקרנות", "בזק עסקי – ראש שקט לעסקים", "Bדיגיטל – בית ללא גבולות" ועוד מחלישים את החשיפה התקשורתית. כתוצאה מכך החליט סמנכ"ל השיווק החדש של בזק, רמי חזן, על סדרת מהלכים שיווקיים של בזק הכוללים בעיקר את איחוד המותגים ויצירת פלטפורמה אחידה. בד בבד עולה מהמחקר של בזק כי האות B האנגלית נתפסת בעיני הציבור כמותג תקשורתי חזק, הוא גם החזק בין מותגי בתחום התקשורת הנייחת ולכן הוחלט להמשיך ולהשתמש בו. "הרעיון של הסיסמא החדשה הוא שבזק ממשיכה ללוות את לקוחותיה, כל אחד בכל עתיד שיבחר, בזק תהייה שם עבורו עם מגוון פתרונות תקשורת", אמר חזן. "הגענו למסקנה שבזק, בעידן התחרות החריפה צריכה לעבור שינוי תפיסתי. בזק צריכה לחדול מלהיות לוחם סומו ולהפוך להיות סמוראי – קלה זריזה ועם מסרים חדים וברורים". באשר למותג WOW אמר חזן כי ייעשה כעת מעבר לשימוש במונח "האינטרנט המהיר של בזק". חזן מדגיש כי "הבחירה במותג WOW כמותג נפרד הייתה נכונה לשעתה, אבל כעת כשיש לבזק כמות גדולה של מינוי פס רחב וצורך לאחד מותגים, הגיע הזמן לבצע שינוי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|