 |
חברת טמבור יוצאת בקמפיין עיתונות ושילוט חוצות, לתמיכה במבצע חדש לצבעי סופרקריל 2000. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, יכלול גם קמפיין רדיו למגזר הערבי. סך ההשקעה בקמפיין כולו עומדת על 3 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, כל הרוכש אריזת גלון 5 ליטר של סופרקריל 2000, יקבל גלון נוסף במתנה. לצורך המבצע, משיקה טמבור אריזות חדשות לסופרקריל 2000.
לדברי יפתח קרן, סמנכ"ל השיווק של טמבור: "המבצע החדש מהווה פתרון אולטימטיבי לצרכנים משום שבמחיר של צביעת חדר אחד בבית, הם למעשה צובעים שני חדרים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|