ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טמבור יוצאת בקמפיין עיתונות
הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן, תומך במבצע חדש לצבעי סופרקריל 2000
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/2/2005 12:34
חברת טמבור יוצאת בקמפיין עיתונות ושילוט חוצות, לתמיכה במבצע חדש לצבעי סופרקריל 2000.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, יכלול גם קמפיין רדיו למגזר הערבי. סך ההשקעה בקמפיין כולו עומדת על 3 מיליון שקלים.
 
במסגרת המבצע, כל הרוכש אריזת גלון 5 ליטר של סופרקריל 2000, יקבל גלון נוסף במתנה. לצורך המבצע, משיקה טמבור אריזות חדשות לסופרקריל 2000.

לדברי יפתח קרן, סמנכ"ל השיווק של טמבור: "המבצע החדש מהווה פתרון אולטימטיבי לצרכנים משום שבמחיר של צביעת חדר אחד בבית, הם למעשה צובעים שני חדרים". 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...