ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
60 שניות על החולצה של אסף הראל
חנות המותגים M סקוור הדפיסה אלפי חולצות ממותגות הלייט-נייט של אסף הראל, במסגרת מהלך פרסומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 12:59
M סקוור, חנות המותגים שבקניון עזריאלי, הדפיסה אלפי חולצות ממותגות הלייט נייט -  "כל לילה עם אסף הראל", בהשקעה של 30 אלף שקלים.
 
על החולצות מודפסים הגיגים הלקוחים מפינת "60 שניות על... " המופיעה  מידי יום בתוכנית. החולצות מחולקות בחנות ובתוכנית במשך 3 שבועות - עד יום חמישי הקרוב, אז יוצאת התוכנית ל"חופשה". 

לדברי שירלי פאר, יועצת השיווק של M סקוור, החולצות המודפסות מהוות מנוע פרסומי הן לתוכנית והן לחנות. "תוכנית הלייט נייט של אסף הראל משדרת חדשנות ונועזות. קונספט התוכנית דינאמי ומפתיע כמו זה של החנות ושתיהן פונות אל קהל יעד דומה. הפרסום על גבי החולצות הינו צעד שיווקי קטן אך חכם לחנות הצעירה".
 
כזכור, M סקוור היא גם
ספקית הבגדים של הסדרה "השיר שלנו", שחוזרת בקרוב לשידור בערוץ הקולנוע הישראלי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...