ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בזק בינלאומי מאחדת תקציבי פרסום
תקציב המגזר העסקי שטופל עד כה בפוגל, עובר לאדלר-חומסקי, שטיפל עד כה רק בלקוחות הפרטיים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/3/2005 12:41
בזק בינלאומי החליטה להעביר את תקציב הפרסום של הלקוחות העסקיים לאדלר-חומסקי&ורשבסקי, שטיפל עד כה רק בתקציב הלקוחות הפרטיים של החברה. זאת בהמשך לתהליך הרה-ארגון שהחלה החברה ליישם לפני כשנה, ובמסגרתו אוחדו החטיבה העיסקית והפרטית. 

תקציב המגזר העסקי, המוערך בכמיליון דולר בשנה, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי, והמתמקד ברובו בפעילות מתחת לקו. אדלר-חומסקי (המטפל גם בתקציב הפרסום של בזק), יקבל לידיו את התקציב בעוד כחודש. 

מבזק בינלאומי נמסר כי  "מאחר והיקף תקציב הפרסום למגזר העסקי, לא הצדיק הפעלת משרד נפרד, קיבלנו החלטה לרכז את כלל הפעילות הפרסומית שלנו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, אשר טיפל במרבית הפעילות עד כה. אנו מעריכים את עבודתו של משרד פוגל לוין ומודים לו על תרומתו המשמעותית למותג הביזנס של החברה"

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...