ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שוב אכלת חמין אצל חמותך?
קמפיין שילוט החוצות של "עוכלי", מציג סיסמאות הומוריסטיות, מבית היוצר של פרסום צור
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/3/2005 12:46
חברת כצט יוצאת בקמפיין פרסום ל"עוכלי" - סדרת התרופות ללא מרשם שהשיקה לאחרונה לטיפול בבעיות עיכול. תקציב הפרסום השנתי של המותג, מטופל בצור גיבוי בפרסום (בניהולו של שמוליק צור) ועומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה. 

הקמפיין כולל שילוט חוצות ומודעות בעיתונות ברוח הומוריסטית, הכוללת סיסמאות כגון: "שוב אכלת חמין אצל חמותך?", "שוב חיסלת קילו בננות?" ועוד.  

לדברי שמוליק צור, כותרת נוספת שהוצעה היתה "שוב צפית בערוץ הכנסת?", אולם היא לא עברה את אישור החברה. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...