ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוצאים מפרופורציה
הצצה לפרסומת של רשת מרפאות פרופורציה, שתעלה על המסכים הטלוויזיוניים בתחבורה הציבורית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
11/4/2005 11:24
רשת מרפאות פרופורציה יוצאת בקמפיין לקידום הסרת שיער בלייזר וטיפולים אסתטיים, לקראת הקיץ.

לצפייה בסרטון הראשון,
לחצו כאן.

הקמפיין יכלול שני סרטונים, שיוקרנו על גבי 250 המסכים הטלוויזיוניים, שמפעילה חברת Infomotion בתחבורה הציבורית.

שירית ויינבך, מנהלת השיווק של הרשת, מסרה כי "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של הרשת לקראת הקיץ, החלטנו לפנות אל הקהל הצעיר. מסקרים שערכנו עולה כי התחבורה הציבורית משמשת צומת מרכזי לבני נוער, חיילים וסטודנטים ולכן בחרנו להתמקד תחילה דווקא במדיה זו".

לצפייה בסרטון השני,
לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...