ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איך אתה מעדיף את הבירה שלך?
טמפו יוצאת במהלך קונספטואלי להדגשת חוויית השתייה של הייניקן קרה, בהיקף כמיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
11/4/2005 11:44
טמפו יוצאת במהלך קונספטואלי להדגשת חוויית השתייה של בירה הייניקן, בטמפרטורות מתחת לאפס.

לשם כך תפיץ טמפו יותר מ-300 מקררים, תחת השם SUB ZERO מעוצבים וצבועים בצבעי המותג בפיצוציות וחנויות נוחות.

המהלך, בהשקעה של כמיליון דולר, הינו המהלך העיקרי של היינקן לקיץ 2005, והוא ילווה בסדרה של פעילות שיווק, פרסום וקידום מכירות.

יואש בן-אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו: "טמפרטורת הבירה היא פרמטר מרכזי בחוויית השתייה. בכוונתינו להוביל מהלך שבו נשלוט על טמפרטורת הבירה על מנת להבטיח שהצרכן יוכל להנות מחויה מרעננת יותר של בירה קרה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...