ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לא רואים את זה מבחוץ
הצצה לסרטונים של נט"ל לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, שהופקו בהתנדבות על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/5/2005 12:07
נט"ל (המרכז לסיוע נפשי במצבי לחץ וטראומה על רקע לאומי) מעלה לאוויר קמפיין הסברה חדש, לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל.

לצפייה בסרטון הראשון,
לחצו כאן.

הקמפיין, תחת הסיסמה: "לא תמיד רואים את זה מבחוץ", הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.

הסרטונים פונים לחיילים משוחררים, שנפגעו במהלך שירותם הצבאי מטראומה על רקע לאומי, וקוראים להם לפנות לנט"ל על מנת לקבל סיוע ועזרה מקצועית, בטלפון: 1-800-363-363.

לצפייה בסרטון השני,
לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...