ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מכונית בראש חוצות
פיאט יוצאת בקמפיין שילוט חוצות בולט, שגובהו 18 מטר ומשקלו כ-3 טון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/5/2005 12:33
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת בקמפיין שילוט חוצות ייחודי, באמצעות משרד הפרסום "עופר&הרץ" ובהשקעה של כמיליון שקל.

במסגרת זו, הציבה החברה מכונית מסוג פיאט מולטיפלה על גבי דגם המעוצב ככביש היורד בפיתול אל האדמה, שגובהו 18 מטר ומשקלו כ-3 טון.

הדגם הייחודי הותקן בסוף השבוע האחרון בנתיבי איילון (צפון), במבצע הנדסי מורכב.

יצוין כי פיאט רכשה את דגם השילוט החדשני לתקופה של שנה, כאשר כל 45 יום יעבור שלט החוצות למיקום מרכזי אחר.

לדברי מנהל השיווק של פיאט, אורן חסון, "המולטיפלה היא אחת המכוניות היפות הנמכרות היום בישראל ולכן החלטנו להציגה במקום ייחודי ובולט, באופן שלא נראה עד היום בישראל".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...