 |
במסגרת ההיערכות למכירת תרופות ללא מרשם מחוץ לבתי-מרקחת, תשיק רשת ניו-פארם קונספט חדש תחת השם "ניו-פארם אקספרס" מחוץ לסניפיה. כמו כן, הרשת צפויה להשיק בקרוב מותג פרטי בתחום התרופות ללא מרשם, בדומה למותג הפרטי של הרשת המתחרה, סופר-פארם.
לדברי ירון דור, מנכ"ל רשת ניו-פארם: "בימים אלה אנו לומדים את התחום מבחינת הכללים החלים על ייצור התרופות, כגון גודל אריזה, כמות הכדורים בחפיסה וכדומה, כל זאת במטרה לייצר את המוצר האופטימלי שיענה על המעבר למדפים".
באשר לקונספט "ניו-פארם אקספרס", מדובר במיזם חדש שבמסגרתו הרשת מרחיבה את פריסתה באמצעות מיתוג עולם הפארמה בחנויות שונות שמחוץ לרשת, שיורשו למכור תרופות ללא מרשם ומוצרים משלימים בעמדות הממותגות. במסגרת זו צפויה הרשת לחתום על מספר שיתופי פעולה עם גורמים שונים בענף.
ועד שכל זה יקרה, יוצבו בימים הקרובים בחנויות הרשת עמדות מכירה לרכישת תרופות ללא מרשם בשתי נקודות מכירה: האחת באזור בית המרקחת בתצוגה נרחבת על-גבי מספר מטרים של מדפים, הכוללים את כל מגוון התרופות אשר אושר למכירה, והשנייה בקו הקופות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|