ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המרדף אחר השוקו 4
מיכאל הנגבי מככב גם השנה בפרסומת החדשה של יטבתה לקיץ, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 11:59
מחלבת יטבתה מעלה קמפיין פרסום חדש לקיץ, בהשקעה של מיליון דולר.

הקמפיין, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיך זו השנה הרביעית ברציפות את האסטרטגיה הפרסומית של המותג, תחת המסר "טעם יטבתה".

כמו בשנים הקודמות, גם השנה מככב בפרסומת השחקן מיכאל הנגבי. בסרטון, נראה מיכאל כשהוא נוסע במדבר עם חברתו, השחקנית עדי הימלבלוי, עד שלפתע נגמר הדלק. מיכאל יוצא למסע במדבר לעבר תחנת הדלק ביטבתה וחוזר לאחר מספר שעות עם שוקו...ובלי דלק.

מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב: ירון תגר, קופירייטר: בועז להב, ארטדיירקטור: מוטי רובינשטיין, סופרוויזר: יעל טויסטר, תקציבאית: רחלי אופק, מנהלת מחקר ואסטרטגיה: טלי קשטן, פלנר: יהורם דווידי, חברת מדיה: יונייטד, מנהלת לקוחות: ענת דובב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...