 |
שפ"מ, זכיינית הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל, מדווחת על גידול בהיקף כ-15% במכירות זמן האוויר לפרסום, ברבעון הראשון של 2005.
עוד נמסר כי הגידול בהיקף הכספי, משקף גם גידול של 18% בכמות התשדירים - כ-204 אלף בחודשים ינואר – אפריל 2005, לעומת כ-173 אלף תשדירים, בתקופה המקבילה אשתקד.
לדברי מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, גם לאחר נטרול העלייה העונתית במכירות לקראת הפסח, נמשכת מגמת העלייה בשימוש בפרסום בקול ישראל.
פרחי העריך עוד כי שנת 2005 תסתיים בגידול פלח השוק של שפ"מ בעוגת הפרסום ברדיו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|