 |
חברת כרמית ממתקים מותחת את המותג "חופשי", ומשיקה סדרת סוכריות שמנת ללא סוכר תחת השם "חופשי טופ קרים", בהשקעה של מיליון שקל.
ההשקה תלווה בפעילות בנקודות המכירה, בהן יוצבו שלטים וסטנדים של המוצרים וכן בפעילות קד"מ, במסגרתה יחולקו עשרות אלפי דוגמיות.
היעד של החברה הוא להגיע למכירות של 7 מיליון שקל בשנה הקרובה, בקטגורית הסוכריות ללא סוכר.
לדברי רועי רותם, סמנכ"ל שיווק בכרמית, "השקת הסדרה הינה איסטרטגית, מאחר והקטגוריה הנ"ל הינה הגדולה ביותר בתחום הסוכריות, ומגלגלת כ-30 מיליון שקל בשנה".
יצוין כי המותג "חופשי" מחזיק בכ-25% נתח שוק, ומתחרה במותג MUST של עלית, המחזיק 57%. בשנה האחרונה נכנסה לקטגוריה גם ריגלי, עם המותג "אורביט דרופס".
|
 |
 |
 |
 |
|
|