ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כרמית מותחת את "חופשי"
משיקה סדרת סוכריות שמנת ללא סוכר, בהשקעה של מיליון שקל. צופה למכירות של 7 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 13:46
חברת כרמית ממתקים מותחת את המותג "חופשי", ומשיקה סדרת סוכריות שמנת ללא סוכר תחת השם "חופשי טופ קרים", בהשקעה של מיליון שקל.

ההשקה תלווה בפעילות בנקודות המכירה, בהן יוצבו שלטים וסטנדים של המוצרים וכן בפעילות קד"מ, במסגרתה יחולקו עשרות אלפי דוגמיות.

היעד של החברה הוא להגיע למכירות של 7 מיליון שקל בשנה הקרובה, בקטגורית הסוכריות ללא סוכר.

לדברי רועי רותם, סמנכ"ל שיווק בכרמית, "השקת הסדרה הינה איסטרטגית, מאחר והקטגוריה הנ"ל הינה הגדולה ביותר בתחום הסוכריות, ומגלגלת כ-30 מיליון שקל בשנה".

יצוין כי המותג "חופשי" מחזיק בכ-25% נתח שוק, ומתחרה במותג MUST של עלית, המחזיק 57%.  בשנה האחרונה נכנסה לקטגוריה גם ריגלי, עם המותג "אורביט דרופס".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...