ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אל המעיין
הפרסומת החדשה לנביעות, של שלמור-אבנון-עמיחי, צולמה ב-7 אתרים שונים בצפון הארץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 14:01
נביעות העלתה לאוויר קמפיין פרסום חדש המהווה שלב נוסף במיתוג החברה, תחת הסיסמה "נביעות לגוף ולנשמה".

הקמפיין, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי, הופק בהשקעה של כ- 8 מיליון שקלים.

סרטון הפרסומת צולם ב- 7 אתרים שונים בצפון הארץ, כדי להדגיש את החיבור שבין נביעות לטבע הארץ ישראלי.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

לדברי יזהר אפרתי, מנהל השיווק בנביעות, "הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי של החברה, המבוסס על ערכים של  שמחת חיים ו-SELF CARE  ומהווה שלב בחיזוק הבידול האמוציונאלי בין נביעות למתחריה".

במאי: גיל לוונברג, הפקה: ישי הדס, מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי , מנהל קריאייטיב: צור גולן, סופרוויזרית: שירלי אושיה, תקציבאית: מיכל גרין, מנהלת מחקר: טלי קשטן, פלנר: יהורם דוידי, קריאייטיב פלנינג: קובי ברקי, קופירייטרית: מיטל שקדי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...