ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ללכת עם ולהרגיש בלי
נייקי משיקה נעל שמדמה הליכה ברגל יחפה. הקמפיין, יעלה בו זמנית בכל אירופה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 10:39
נייקי ישראל יוצאת בקמפיין להשקת Nike Free - נעלים שמחקות את התנועה הטבעית של הליכה ברגל יחפה.

בקמפיין, תחת הסיסמה "Power to your feet", מככבים ספורטאים בינלאומיים בהם: רוג'ר פדרר, הישאם אל גארוז', כריסטיאנו רונלדו, יונה רונו, ויין רוני ומריה שראפובה.

השקת הנעל נעשית בו זמנית בכל אירופה, כאשר בישראל ישולב בקמפיין העולמי אלמנט נוסף וייחודי - כיסוי של מאות תחנות אוטובוס באזור המרכז בפוסטר תלת-ממדי.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל נייקי: "בעזרת השקעה מסיבית במחקר ופיתוח, הצלחנו לפתח נעל שהיא כמו חדר כושר לכף הרגל".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...