ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כבר נגמר?
התחרות לבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר, מגיעה לסיומה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 11:00
"המתפרצת שתופסת" - התחרותלבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר, שמארגנת חברת CheckM8, מגיעה החודש לסיומה.

מתחילת ינואר נבחרו מדי חודש שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. באפריל, החודש האחרון לתחרות, הגיעו לקו הגמר שלושה קמפיינים שזכו בניקוד זהה:
קמפיין"אבודים" של ExtraHot (חברת אינטראקטיב: גורני אינטראקטיב); קמפייןלשברולט AVEO (ארק אינטראקטיב) וקמפיין"דרך חיים" (Partners  MRM).

בסוף החודש יתבצע דירוג נוסף בין 9 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר, והקמפיין הזוכה יזכה את יוצריו בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005, שייערך בלונדון בסוף יוני. אנחנו כמובן, נעדכן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...