 |
"המתפרצת שתופסת" - התחרותלבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר, שמארגנת חברת CheckM8, מגיעה החודש לסיומה.
מתחילת ינואר נבחרו מדי חודש שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. באפריל, החודש האחרון לתחרות, הגיעו לקו הגמר שלושה קמפיינים שזכו בניקוד זהה: קמפיין"אבודים" של ExtraHot (חברת אינטראקטיב: גורני אינטראקטיב); קמפייןלשברולט AVEO (ארק אינטראקטיב) וקמפיין"דרך חיים" (Partners MRM).
בסוף החודש יתבצע דירוג נוסף בין 9 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר, והקמפיין הזוכה יזכה את יוצריו בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005, שייערך בלונדון בסוף יוני. אנחנו כמובן, נעדכן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|