ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התנדבות קריאייטיבית
תלמידי "הבצפר" הפיקו בהתנדבות סרטוני פרסומת עבור המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 11:38
במסגרת פרוייקט הגמר של קורס הפקת פרסומת של "הבצפר", הופקו חמישה סרטוני פרסומת עבור המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית. הסרטונים יוקרנו בסוף מאי מול גורמים מהתעשייה, שיבחרו מתוכם סרטון אחד, שיעלה לשידור בערוץ 2.

בתהליך ההפקה לקחו חלק בהתנדבות גורמים רבים: הפוסט פרודקשן נערך על ידי ברודקאסט, גרויטי, JCS וצפלין;  תסריטי הפרסומת נכתבו על ידי איתי גלאון, סמנכ"ל הקריאייטיב של ליניאל-זינגר DDB ורפי מולד, קופירייטר בכיר; ובימוי הפרסומת התבצע על ידי סטודנטים מצטיינים מאוניברסיטת תל אביב.

ורד בטש, סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה בבצפר: "החלטנו להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות שהותקפו מינית. זו מסורת שפרוייקט הגמר של מסלול ההפקה מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לתוצאה איכותית".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...