ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב קלין לאקספרט
אקספרט זכה במכרז על תקציב הפרסום של המותג, שנרכש לאחרונה על-ידי חברת קליר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 12:12
תקציב הפרסום של המותג "קלין", נמסר למשרד הפרסום אקספרט (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי). המותג לא נתמך בשנים האחרונות פרסומית אולם לאחרונה, עם רכישתו על-ידי חברת קליר, הוחלט להוציא את תקציב הפרסום למכרז.

על התקציב, בהיקף מוערך של כמיליון דולר, התמודדו מספר משרדי פרסום, בהם : זרמון-גולדמן, ליניאל-זינגר DDB, בר-קורן, GPS ופרסום פלד, שחלקם פרשו כבר בשלבים המוקדמים.

לשלב הגמר הגיעו המשרדים אקספרט ופוגל אוגיליבי. בפוגל החליטו לפרוש מהמכרז, לטענתם, לאור כוונות החברה להיכנס לתחום מרככי הכביסה. פוגל, כזכור, מטפלים בתקציב הפרסום של המותג "בדין" (של יוניליוור), וכניסתה הצפוייה של קלין לתחום, היתה מעמידה את פוגל בפני ניגוד אינטרסים.

קליר (בבעלות אלי גבריאלי ואלי זאנה) עוסקת בייצור ושיווק מוצרי ניקוי. החברה רכשה לפני מספר שבועות את המותג קלין מידי יוניליוור, ובכוונתה להשיקו מחדש.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...