ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סוף שבוע דיאט
רדיו תל אביב ודיאט קוקה קולה בפעילות משותפת בסופי שבוע, בהשקעה של 700 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/5/2005 12:53
רדיו תל אביב 102FM והמותג דיאט קוקה-קולה יוצאים החל מסוף השבוע הקרוב בפעילות משותפת, במסגרתה ישודרו תכנים הלקוחים מתוך עולם התוכן של המותג.

"סוף שבוע FEEL GOOD" יעטוף את כל שידורי התחנה במהלך סוף השבוע, ובמקביל תמונף הפעילות גם לאתר האינטרנט של דיאט קולה. ההשקעה במהלך נאמדת בכ-700 אלף שקל.

בין התכנים שישודרו: המלצות לבילויים, מסעדות טובות, טיולים, מסז'ים, ארוחות גורמה משובחות ועוד.

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל FM102 רדיו תל אביב: "החיבור הכל כך מתבקש עם דיאט קוקה-קולה היה רק עניין של זמן. ערכי התחנה ואופייה, משתלבים היטב ותואמים לעולם התוכן של המותג, ואנו רואים בהתקשרות זו מנוף לשיתוף פעולה ארוך טווח".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...