 |
"Save The Print - התערוכה שמחזירה לפרינט את הכבוד המגיע לו", של משרד הפרסום גיתם /BBDO, תוצג
בשבועיים הקרובים בפסטיבל ישראל במסגרת תערוכת אמנות ותעשייה הנפתחת השנה לראשונה.
בתערוכההוצגו עשרות עבודות פרינט מקוריות עבור מותגים בהם מטפל המשרד, ומעולם לא פורסמו במסגרת קמפיין רגיל, כנראה בשל "קריאייטיביות יתר".
את מרק החומוס של אסם, למשל, הציעו אנשי המשרד לנגב בפיתה; הקלוריה הבודדה של דיאט פפסי מקס נותרה לבדה על פסי הרכבת; ובמקום בקבוק קטשופ עומד על הראש של אוסם, נעמדה העגבנייה על עליה הירוקים.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
מנגבים מרק. הפרסומת של גיתם לאסם
|
|
 |
 |
עגבנייה על הראש. הפרסומת של גיתם לקטשופ
|
|
 |
 |
קלוריה בודדה. הגרסה של גיתם לפפסי מקס
|
|
 |
 |
 |
 |
|
חשק לעוד?
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בגיתם מציינים כי העבודות הוכנו ללא בריף, ללא גבולות ורק באמצעות תעוזה, יצירה וחכמה.
עשה לכם חשק לעוד? לצפייה בעבודות נוספות, לחצו כאן. |  |  |  |  | |
|