ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גיתם מגיע לפסטיבל ישראל
תערוכת מודעות הפרינט הקריאייטיביות של גיתם תוצג במסגרת פסטיבל ישראל. לנו יש תמונות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
29/5/2005 16:04
"Save The Print - התערוכה שמחזירה לפרינט את הכבוד המגיע לו", של משרד הפרסום גיתם /BBDO, תוצג
בשבועיים הקרובים בפסטיבל ישראל במסגרת תערוכת אמנות ותעשייה הנפתחת השנה לראשונה.

בתערוכההוצגו עשרות עבודות פרינט מקוריות עבור מותגים בהם מטפל המשרד, ומעולם לא פורסמו במסגרת קמפיין רגיל, כנראה בשל "קריאייטיביות יתר".

את מרק החומוס  של אסם, למשל, הציעו אנשי המשרד לנגב בפיתה;  הקלוריה הבודדה של דיאט פפסי מקס נותרה לבדה על פסי הרכבת; ובמקום בקבוק קטשופ עומד על הראש של אוסם, נעמדה העגבנייה על עליה הירוקים. 
מנגבים מרק. הפרסומת של גיתם לאסם
עגבנייה על הראש. הפרסומת של גיתם לקטשופ
קלוריה בודדה. הגרסה של גיתם לפפסי מקס
חשק לעוד?
בגיתם מציינים כי העבודות הוכנו ללא בריף, ללא גבולות ורק באמצעות תעוזה, יצירה וחכמה.

עשה לכם חשק לעוד? לצפייה בעבודות נוספות,
לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...