ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נמני וגרנט חיים בנוחות
השחקן ומגישת הטלוויזיה יובילו את קולקציית הקיץ של מותג הנעלים הפורטוגלי AEROSOLES, שפותח שתי חנויות חדשות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/5/2005 13:26
אבי נימני וצופית גרנט יובילו את קולקציית הקיץ של מותג נעלי הנוחות הפורטוגלי, "AEROSOLES", שעושה עלייה ומשיק שתי חנויות חדשות בארץ, בתל אביב ובגבעתיים.

"AEROSOLES", הנמצאת בבעלות המליארדר ז'ול שניידר וארתור דיארה, קיימת בשוק ההנעלה מזה 15 שנה בארה"ב ואירופה.

המותג הפורטוגלי, המייצר נעלי נוחות אופנתיות לנשים, נכנס בשנה האחרונה גם לתחום נעלי הנוחות לגברים. הנעליים ישווקו בישראל בזכיינות באמצעות "AEROSOLES ישראל" הנמצאת בבעלות גיא עזורי, מאמן הכושר של בית"ר ירושלים, אשתו עו"ד קרן עזורי ואחיו שי.

תקציב השיווק של החברה בישראל עומד על 100,000 דולר לשנת 2005, והוא יתרכז ביחסי ציבור. את קולקציית הקיץ יובילו כאמור הכדורגלן אבי נמני שלטענת החברה "מייצג את הפן הספורטיבי והנוח של המותג", וצופית גרנט, לקוחה ותיקה של המותג שתוביל את קו נעלי הנשים בשל "אישיותה הצבעונית והלא שגרתית".

"שוק נעלי הנוחות בישראל מהווה כ- 9% מההנעלה ומוערך בכ- 120 מיליון ש"ח בשנה" אומרת מנכ"ל "AEROSOLES ישראל", קרן עזורי. "השנה נשווק את המותג בשתי חנויות הרשת וכן ב- 15 נקודות מכירה. בשנה הבאה נכפיל את נקודות המכירה בארץ ונגיע ל- 30 חנויות שמוכרות את "AEROSOLES". עד סוף שנת 2006 נפתח שתי חנויות רשת נוספות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...