ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הדרקון המזמר של בייגל בייגל
"בייגלה MIX" היא סדרת הבייגלה החדשה של החברה שמתחילה בפעילות שיווקית באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". בקמפיין: דרקון מזמר עשוי מצורות הבייגלה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/5/2005 13:48
חברת "בייגל בייגל" מעלה קמפיין חדש לסדרת הבייגלה החדשה, "בייגלה MIX" ומתחילה בפעילות שיווקית באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי".

בחברה ממשיכים במהלך האסטרטגי לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך הובלה בחדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.

הקמפיין הפרסומי החדש יכלול קמפיין טלוויזיה (ערוץ 2, 10 ו-24) ועיתונות, קידום מכירות ובהשקעה כוללת של 2.5 מליון שקלים.
  
בסרטון מככב דרקון תלת ראשי העשוי כולו מבייגלה שמופיע במופע סולו ושר שיר במעיין אודישן ל"דרקון נולד", זאת כדי להעביר את מסר הטעמים של "בייגל בייגל".

השיר של הדרקון עוסק במיקס החדש של "בייגל בייגל", על בסיס השיר "לכובע שלי 3 פינות" בשירת אקפלה בשלושה קולות, תוך התאמת המילים למסר המיקס והטעמים.

בייגלה MIX הינה סדרת חטיפים חדשה של 3 מוצרים: מיקס טבעות, מקלות מלוחים וחטיפי דג דג בטעמי פיצה, גריל וטבעי. בחברה מדגישים כי לסדרה זו ערכים בריאותיים העונים לדרישות ההורים ומאידך מאפשרים לילדים עולם שלם של יצירה ומשחק לפני האכילה.

מנהל קריאיטיב דיוויד אדלשטיין, ארט: ענת זבצקי, קופי: יריב רטנר, ראש הרכב: אירית סחר, סופרוויזר: קרן ס., תקציבאית בכירה: מיכל פרסי, קריאייטיב פלנר: עמית קורן, הפקה: דורית גווילי, אודליה נחמיאס, אנימטורים: גראוויטי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...