סלב אוהב פרסומות? ברור
האם סלבס באמת אוהבים פרסומות או שזו פשוט משכורת נוחה?
הגדילה לעשות הדוברת של "קשת" שפטרה את כל משתתפי "ארץ נהדרת" מלענות על הסוגיה הטורדנית בנימוק "הם לא יענו לכם על
זה", אף על פי שכל כוכבי התוכנית משלימים הכנסה בצורה משמעותית בהשתתפות פעילה בפרסומות (איל קיציס - אינטרנט זהב, טל פרידמן - היפרנטו, עלמה זק ואסי כהן - בנק לאומי, אלי ומריאנו - רשות הדואר, דב נבון - תפוצ'יפס ואורנה בנאי - שופרסל).
נו, באמת. לרגע נשמע כאילו אנחנו מעזים להטריד בשאלות סרק מגוחכות מדענים ממכון ויצמן שזה עתה עולים על נוסחה חדשה בתחום הננו-טכנולוגיה, ולא אנשים שלחם חוקם הוא הערוץ המסחרי, על כל המשתמע ממנו. אז עם כל המוטרדים הסליחה. נפגוש אתכם בקבלת פרס נובל הבא, או לחלופין בפרסומת למילקי.