מיצובישי עולה בקמפיין ל"האנטר"
הקמפיין, עבור הטנדר החדש של החברה, בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים
הקמפיין, אשר הוכן על ידי משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול מודעות בעיתונות, פרסום נרחב בשלטי חוצות וחסויות בטלוויזיה. הקמפיין יימשך כשבועיים. הקמפיין החדש מדגיש את יתרונותיו של דגם ה"האנטר" החדש, מבחינת ביצועים, קדמה טכנולוגית ועיצוב, באמצעות ציטוטים מפי כתבי הרכב אשר נלקחו מהעיתונות.
ה"האנטר" החדש של "מיצובישי" הושק לפני כשלושה חודשים. מאז השקתו נמכרו כבר למעלה מ-400 כלי רכב מסדרה זו.