פרסום ללא הפסקה
עיריית תל אביב יפו פרסמה בשבוע שעבר מכרז לבחירת שירותי פרסום, שיווק וייעוץ אסטרטגי בהיקף של כ- 7 מיליון שקל לשנה. המשרד שייבחר יעניק לעירייה שירותי מחקר ותכנון אסטרטגי, קופירייטינג, הכנת תכנית פרסום ושירותי עיצוב
המשרד שייבחר יעניק שירותי מחקר ותכנון אסטרטגי, קופירייטינג, הכנת תכנית פרסום ושירותי עיצוב. המכרז הוא לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת, כלומר המשרד ילווה את חגיגות המאה של העיר תל - אביב - יפו המתוכננות לשנת 2009.
במקביל לבחירת משרד הפרסום לעירייה, יוצאת העירייה לתהליך של מיתוג העיר. חברת המיתוג שתיבחר, תעבוד בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום על מנת למתג את תל-אביב - יפו ואת אירועי המאה.
בארבע השנים האחרונות עבדה העירייה עם משרד הפרסום יהושע
המכרז מורכב משלושה שלבים: בדיקת תנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר ופרזנטציה. הזוכה במכרז הפרסום הוא זה שיצבור את מירב הנקודות בשלושת המרכיבים המופיעים במכרז.
הרכיב הראשון מורכב מניקוד איכות שבו כל משרד מקבל נקודות על סעיפי איכות שונים, כמו ניסיון במיתוג, ניסיון בטיפול בגופים ציבוריים, פרסים על קמפיינים ועוד – סה"כ ניקוד 20 נקודות.
הרכיב השני מורכב מניקוד עבור עלויות מחירי מדיה ומחירי פרסום - סה"כ ניקוד 45 נקודות.
בשלב השלישי – שלב הפרזנטציה – כל משרד יתבקש להציג את הקריאייטיב לנושא שיוצע ע"י העירייה - סה"כ ניקוד 35 נקודות.