קמפיין חדש לדאב
יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות". עלות הקמפיין כ-2 מיליון שקל
קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון , יכלול שלטי חוצות ומודעות במגזינים בהן יוצגו הנשים, כשהקהל יתבקש לחוות דעתו ולהצטרף לדיון בנושא סטריאוטיפ היופי הנשי. בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום באינטרנט
מדובר בקמפיין המהווה חלק מקמפיין דאב העולמי, בכיכובן של "נשים אמיתיות", (שאינן דוגמניות). הקמפיין הישראלי, כמו הקמפיין העולמי, מציג קשת רחבה של נשים - אשר לכל אחת מהן חסרון על פי מושגי היופי המקובלים, כאשר אותו חיסרון מוצג באופן שניתן להתייחס אליו כיתרון.