עוברים לפרסומות
משרד יחסי הציבור ארד תקשורת רוכש 60% מחברת הפרסום הוותיקה פלד
רזי פלד, שהיה עד עתה בעל המניות העיקרי בפרסום פלד והחזיק 80% מהמניות,יחזיק לאחר הרכישה רק ב32%- מהמניות. בנוסף,הוא יפסיק לנהל את החברה באופן פעיל ויישאר שותף האחראי לפעילות המשרד ברמה האסטרטגית. ערן גרינברג ונירה שניידרמן יכהנו כמנכלי"ם
יובל ארד,מבעלי ארד תקשורת,אישר את הידיעה והוסיף כי היעד שהוצב למהלך הוא להיכנס לעשיריה הראשונה של משרדי הפרסום בתוך 3 שנים.
פרסום פלד הוא מהוותיקים בענף והוא טיפל בעבר בתקציבים שהמשמעותיים ביניהם היו לוריאל, טרה, חלק מקבוצת רנו, ויזה וברגר קינג. מאז 2003 חלה ירידה עקבית בהיקף התקציבים שבהם מטפל המשרד. על-פי הערכותיו של ארד, מדובר בהיקף המסתכם בכ5- מיליון דולר בלבד. בין התקציבים שבהם מטפל המשרד כיום: פילסברי, קבוצת בית חולים הדסה וחלקים בכלל תיירות.