גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עוברים לפרסומות

משרד יחסי הציבור ארד תקשורת רוכש ‭60%‬ מחברת הפרסום הוותיקה פלד

אסנת כותן, ''עסקים'' | 18/9/2006 10:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משרד יחסי הציבור ארד תקשורת רוכש ‭60%‬ מחברת הפרסום הוותיקה פלד. במסגרת העיסקה ידולל חלקו של משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי במניות פרסום פלד מ‭20%-‬ ל‭.8%-‬ בעקבות הרכישה ישונה שמו של המשרד לארד-פלד-חורב.

רזי פלד, שהיה עד עתה בעל המניות העיקרי בפרסום פלד והחזיק ‭80%‬ מהמניות,יחזיק לאחר הרכישה רק ב‭32%-‬ מהמניות. בנוסף,הוא יפסיק לנהל את החברה באופן פעיל ויישאר שותף האחראי לפעילות המשרד ברמה האסטרטגית. ערן גרינברג ונירה שניידרמן יכהנו כמנכלי"ם
משותפים בחברה.

יובל ארד,מבעלי ארד תקשורת,אישר את הידיעה והוסיף כי היעד שהוצב למהלך הוא להיכנס לעשיריה הראשונה של משרדי הפרסום בתוך 3 שנים.

פרסום פלד הוא מהוותיקים בענף והוא טיפל בעבר בתקציבים שהמשמעותיים ביניהם היו לוריאל, טרה, חלק מקבוצת רנו, ויזה וברגר קינג. מאז 2003 חלה ירידה עקבית בהיקף התקציבים שבהם מטפל המשרד. על-פי הערכותיו של ארד, מדובר בהיקף המסתכם בכ‭5-‬ מיליון דולר בלבד. בין התקציבים שבהם מטפל המשרד כיום: פילסברי, קבוצת בית חולים הדסה וחלקים בכלל תיירות.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים