קמפיין חדש לשארפ בערוץ 2. עלות הקמפיין: כמיליון שקל
NRG מעריב | 20/9/2006 16:25
חברת "ראלקו מוצרי צריכה" יבואנית שארפ בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש בערוץ 2 שיציג את טלוויזיות ה LCD מבית "שארפ", ענק האלקטרוניקה היפני. הקמפיין החדש, בהיקף של כ- 1 מיליון שקל יעלה ביום רביעי, 20 בספטמבר למשך תקופה של שלושה שבועות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
בקמפיין החדש מציגה חברת ראלקו את טלוויזיות
שארפ המובילות את תחום ה LCD בעולם הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת העיצוב באמצעות אסטרטגיה חדשה תחת הסיסמה:
"ככה, עוד לא ראיתם".
בסרטון הקמפיין מוצגים אנשים בסיטואציות שונות בחיים הנעשות בעיניים סגורות. רק עם סיום הסרטון מוצגת בחורה יפנית, "הנמצאת במוזיאון ופוקחת את עיניה לראות את העושר הצבעוני שסביבה".