גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מסטיק MUST זכה בפרס "אפי פלטינום"

הקמפיין הטוב של השנה - משקה הבוקר של דנונה

יעל גרוס, ''עסקים'' | 21/10/2006 11:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי R&Y, התעורר לבוקר טוב. בזכות קמפיין "משקה דנונה על הבוקר", זכה המשרד בפרס "גרנד אפי 2006" למהלך השיווקי-פרסומי הטוב של השנה.

במסגרת הטקס השתתפו 57 קמפיינים בתחרות ב-6 קטגוריות שונות, ומתוכם 18 קמפיינים עלו לשלב הגמר. בפרס "אפי פלטינום 2006" על הישגים שיווקיים לאורך זמן זכה מסטיק Must של שטראוס עלית,באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. בקטגוריית מוצרי הצריכה (לא מזון) הגיע למקום הראשון קמפיין
דאודורנט The AXE Effect של יוניליוור ישראל, שערך משרד ראובני פרידן IPG.

את הבכורה בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים קיבל קמפיין כפר המוזיקה של קוקה קולה, באמצעות קבוצת פרומרקט ודחף, ואילו את המקום הראשון בקטגוריית הפיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב תפסה השקת העיתון הכלכלי "דה מרקר", באמצעות מקאן אריקסון.

לדברי יצחקי חן, מנכ"ל המי"ל שארגן את התחרות, שלבי השיפוט השונים כללו 25 שופטים מתחום הפרסום, המדיה והניהול האקדמי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים