גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אולימפוס עם קמפיין פרסומי חדש

תקציב הקמפיין - כמיליון שקל. יעלה בעיתונים, בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות

NRG מעריב | 26/9/2006 17:17 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת אלודה, נציגתה של חברת אולימפוס בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש למצלמות Mju-720SW ו-Mju-725SW  בתקציב מדווח של כמיליון שקל. הקמפיין, שסיסמתו "הצוללת הדיגיטלית הראשונה", עלה בימים אלו בעיתונות ובמגזינים, בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות. בהמשך יופיע הקמפיין גם באינטרנט. הקמפיין הוא חלק מקמפיין עולמי של אולימפוס והוא יימשך עד סוף שנת 2006. 

מדובר במצלמות הראשונות בעולם בעלות טכנולוגיה ייחודית המאפשרת צילום סטילס ווידאו תת מימי, ללא צורך בתוספת מארז מיוחד עמיד במים. מצלמת Mju-720 היא מצלמה עמידה במיוחד בפני זעזועים – החל מפגעי היומיום הקטנים
ועד נפילה מגובה של עד 1.5 מטר, ומאפשרת צילום מתחת לפני המים. מצלמת  Mju-725 שהושקה באוגוסט האחרון מהווה המשך למצלמת mju 720  הפופולרית. למצלמות יכולות צילום מרשימות הודות לרזולוציה של 7.1 מגה פיקסל וזום אופטי של 3x. בנוסף, טכנולוגיית BrightCapture מאפשרת לצלם בהן גם בתנאי תאורה חלשה.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, מסר: "קמפיין הפרסום פונה לכלל הצרכנים. מצלמות Mju-720
ו-Mju-725 הן מהמצלמות הדיגיטליות המתקדמות ביותר ולהן עיצוב מרהיב במספר צבעים.  בנוסף הן מציעות בונוס של עמידות שהופך אותן למושלמות לצילום אתגרי, לשימוש של ילדים ולצילום מתחת לפני המים".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים