ואיפה המנורה?
בתום קמפיין שיווקי בעלות של חצי מיליון שקל, נבחר שם חדש למועדון האוהדים של בית"ר ירושלים: "שער האריות"
כחלק מתהליך ייסוד המועדון החדש הובילה קבוצת Lead קמפיין שיווקי בעלות של כחצי מיליון שקל לבחירת שם למועדון האוהדים, תחת הסיסמא: "השחקנים נותנים את הנשמה, האוהדים נותנים את השם".
בשלב הראשון של הקמפיין, באמצעות פרסום ממוקד בעיתונות ובאתרי ספורט מובילים באינטרנט , הוזמנו האוהדים לשלוח הצעות לשמות. בעקבות הפרסום התקבלו למעלה מ - 3000 שמות, מתוכם נבחרו מספר שמות סופיים. בשלב השני של הקמפיין, נשלח מייל לכל אותם אוהדים ששלחו הצעות לשמות ואף פורסם סקר באתר בית"ר הקורא לאוהדים לבחור מתוך השמות הסופיים
מחר בשעה 17:00,תערוך בית"ר ירושלים אירוע חגיגי במסגרת אימון הקבוצה באצטדיון טדי בירושלים, אליו יוזמנו 13 האוהדים שהציעו את השם שנבחר. האוהדים שיוזמנו יקבלו פרסים שונים דוגמת חולצות, כרטיסים למשחקים וכניסה לאימון הסגור של הקבוצה.
קבוצת Lead לפרסום ממוקד מתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר. Lead היא נציגת Grey Direct העולמית בישראל. הקבוצה הוקמה לפני כשנתיים על ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכל Ogilvy One ישראל). לאור הצמיחה החדה בפעילות החברה, הצטרף לפני כשנה משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, ראובן אדלר ואיל חומסקי.