קמפיין אינטרנט לכבוד החתונה ה-5000 של "קופידון", בעלות של 50 אלף דולר
NRG מעריב | 3/10/2006 14:46
פורטל ההיכרויות קופידון חוגג 5,000 חתונות של זוגות שהכירו באתר מאז הקמתו, ויוצא בקמפיין לבחירת "חתונת ה- 5000". לשלב הגמר הגיעו 10 זוגות, עם עשרה סיפורי אהבה מרגשים במיוחד. סיפורי הזוגות יתפרסמו באתר והגולשים יוזמנו לבחור את הזוג הזוכה. הקמפיין נערך על ידי חברת האינטראקטיב Next In, ויעלה לאוויר לאחר יום כיפור.
הקמפיין, בהשקעה של 50,000 דולר, יעלה בצורה רחבה בפורטלים המובילים ברשת: msn ישראל, נענע, nrg מעריב ואתרים נוספים. בקמפיין יופיעו עשרה זוגות מאושרים, שיספרו את סיפור אהבתם המרגש בסרט וידאו ויתמודדו על תואר הסיפור המרגש ביותר. הזוג המנצח יזכה בחופשה.
קרן דיין, מנהלת אתר קופידון , מציינת כי "מסקרים ובדיקות שנערכנו
בקרב רווקים ורווקות -נמצא האינטרנט בין שלושת המקורות המובילים ליצירת קשרים רומנטיים (יחד עם היכרות דרך חברים ומקום עבודה/לימודים. מסקר שנערך לאחרונה בבריטניה נמצא כי אחד מתוך שבעה זוגות שנישא מכיר היום דרך האינטרנט".