בלוצ'י תוביל את דיור
מוניקה בלוצ'י תוביל את הקמפיין החדש של שפתוני דיור בישראל. היקף הקמפיין, כמיליון שקל
הקמפיין מציג את קולקציית השפתונים החדשה של החברה, תחת השם ROUGE DIOR, המושקת בו זמנית ב-42 מדינות בעולם ב- 22,000 נקודות מכירה. בחרה אומרים כי "מדובר בפיתוח חדשני של מעבדות דיור לשפתון המעניק לחות, נפח וקימורים מושלמים לאורך זמן, בקולקציית צבעים זוהרים במרקם סאטן".
המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954, אימץ במהלך
עמנואל פיתוסי, מנכ"ל דיור בישראל: "השקה זו ממשיכה מהלך שהתחלתי לפני כ-4.5 שנים עם כניסתי לתפקיד, כחלק משדרוג המותג בישראל על פי סטנדרט היוקרה האירופאי" . עם השקת הקמפיין ברחבי העולם ציין קלוד מרטינז, יו"ר דיור העולמי, כי "בלוצ'י ממשיכה מסורת ארוכת שנים והיא עבורנו לא רק שחקנית גדולה, אלא גם אישה מנצחת ואזרחית העולם".
מותג דיור מיובא לישראל על ידי חברת אינטרקוסמא והוא תופס כ- 10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל.