יפנית דוברת גרמנית
אפשר להתרשם מהמאמץ של הונדה להפוך את אקורד החדשה למכונית יוקרתית ויקרה-השאלה היא אם יש תמורה לאגרה
כמו"V-CR" ו "לג'נד", שכבר עברו את התהליך הזה לפניה, גם "אקורד" החדשה התייקרה הרבה יותר מהמתחרות הטבעיות שלה - מאזדה 6 ו פורד "מונדיאו". שאלת מיליון השקל היא אם יש תמורה לאגרה, ובין אם התשובה חיובית או שלילית - לפחות אפשר להתרשם מהמאמץ של הונדה.
אקורד החדשה מבוססת באופן כללי על הפלטפורמה של המכונית היוצאת וגם מזכירה אותה מאוד בעיצוב החיצוני. מה שכבר קודם לכן היה עיצוב "חתיכי" קיבל כעת סוג של כבדות ויזואלית, שמאפשר לה להיראות קצת יותר כמו אאודי A4 או לקסוס.
טריקת הדלתות עדיין משדרת תחושה "פחנועית" מדי, כמקובל אצל יפניות זולות יותר, אבל השדרוג ניכר לעין כאשר מתיישבים בתוך תא הנוסעים.
המכוניות שבהן נהגנו במסגרת ההשקה הבינלאומית לעיתונות, שנערכה סמוך לווינה, אובזרו ברמה גבוהה. את המכוניות ה"ישראליות" נצטרך לשפוט לפי מפרט האבזור שאיתו יימכרו בישראל. מושבי העור שעליהם התרווחנו בהחלט משדרים יוקרה ברמה הגבוהה ביותר, והם נוחים מאוד ומאפשרים לשבת בתנוחת נהיגה מצוינת. סביבת הנהג מעוצבת בצורה יוקרתית ומשכנעת, בעיקר בזכות המבנה של שני "תאים" שעוטפים את הנהג ואת היושב לצדו.
אלא שכמו לג'נד הגדולה והיקרה יותר, גם אקורד סובלת מסביבת נהג "מבולגנת" מדי, עם עודף כפתורים שדורשים התעסקות ותשומת לב. את הבורר שבעזרתו אפשר להגיע לפונקציות שונות במערכות השליטה במכונית מיקמו היפנים במרכז לוח המכשירים, מימין לנהג, במקום למטה מימין כנהוג אצל הגרמנים. הביצוע נעים פחות ושימושי פחות, ויחד עם אוסף הכפתורים והמתגים שמסביב מתקבל עומס מעיק.
הפלסטיקה איכותית, אבל גם היא מבוצעת טוב פחות מאשר אצל המתחרות, בעיקר בגלל השילוב של 5 סוגי פלסטיק שונים.
התראה מפני סטייה מהנתיב
השיפור המשמעותי ביותר ביחס לדגם היוצא הוא מערכת מתלים עם מתלה רב?חיבורי מאחור. הנסיעה איכותית מאוד, והתחושה היא של מכונית ש"יושבת" היטב על הכביש ומסכלת היטב את פגעיו. מה שמונע מאקורד להפוך למכונית מהנה לנהיגה הוא היגוי כבד מדי ומלאכותי, שלא מספק די מידע על המתרחש תחת הגלגלים.
אקורד החדשה מוצעת עם המנועים המוכרים2.0 ו? 2.4 ליטר בנזין ודיזל בנפח 2.2 ליטר , וכל השלושה עברו שד?רוגים כדי להתאים
238 אלף שקל לגרסה המאובזרת
אקורד החדשה התייקרה מאוד והגרסה הבסיסית ביותר שלה, עם מנוע 2.0 ליטר , עולה 169 אלף שקל. אותה מכו?נית ברמת אבזור גבוהה יותר עולה 187 אלף שקל, ומי שיחפוץ בגרסאות 2.4 הליטר ייפרדמ?204 אלף שקל לגרסה המאובזרת פחות אומ?238 אלף שקל לגרסה המאובזרת יותר.