לאומי קארד יוצאת במבצע חדש במטרה לעודד לקוחות לנצל נקודות שצברו

על פי נתונים שהגיעו למעריב עסקים, רק מחצית מהלקוחות ניצלו את הטבת הנקודות בלאומי קארד - והחברה תשנה את תנאי המבצע

יהודה שרוני | 13/1/2010 9:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הנהלת חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד יוצאת במבצע הטבות חדש שייכנס לתוקף בתחילת מרץ, במטרה לעודד את הלקוחות לנצל את הנקודות שצברו במסגרת מבצעי ההטבות - כך נודע למעריב עסקים.

על פי נתונים שהגיעו למעריב עסקים, לקוחות החברה מנצלים את ההטבות באופן חלקי בלבד: במהלך 2009 עמדו לרשות הלקוחות מתנות בשווי 40 מיליון שקל, ואילו לקוחות החברה ניצלו מתוכן בפועל 20 מיליון שקל בלבד. נוסף לכך, מתוך מאגר לקוחות של ‭1.6‬ מיליון איש 400 אלף בלבד ניצלו את מבצעי המתנות.

לאור זאת העלתה החברה את ההוצאה הנדרשת לשם צבירת הנקודות. לבעלי הכרטיסים המקומיים וכרטיסי הזהב ההוצאה לצורך
צבירת נקודה אחת תעמוד על 30 שקל במקום 25 שקל עד כה; בכרטיסים בינלאומיים תעמוד ההוצאה הנדרשת לנקודה על 50 שקל במקום 40 שקל עד כה, ואילו יחס הצבירה בכרטיסי הפלטינום (המשמשים לצורך המרת נקודות נוסע מתמיד באל על) לא ישתנה.

עם זאת, בתמורה שתחסוך תשתמש לאומי קארד במבצעי מתנות אטרקטיביים יותר מאלה שהיא עורכת כיום: החברה הגיעה להסכם שיתופי פעולה עם מספר בתי עסק שיאפשרו ערך יחסי גבוה יותר עבור הנקודות. מבצעי פעולה כאלה יכללו ארוחות במקדונלד'ס, קניות במשביר לצרכן ושיתופי פעולה עם רשת סטימצקי. לאומי קארד מנוהלת על ידי דני כהן ובתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש ברוך לדרמן.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים