אחרי החגים כבר כאן: כך ישכנעו אתכם להכניס יד לארנק
ברשתות מחממים מנועים ומנסים למקסם מכירות לפני סוף 2011; ימי הוזלות, מסעות פרסום מסיביים והפקות ענק - כך ישכנעו אתכם לשלוח יד לכיס ולצמצם את הפגיעה בהכנסות שהמחאה החברתית יצרה
מהלכים אלה, מעבר להגדלת המכירות, יסייעו בצמצום כמות הסחורה לקראת ספירות המלאי המתקיימות בסוף דצמבר. ימי המכירות המרוכזים ומבצעי ההנחות יתקיימו בחודשיים הקרובים בענפי הריהוט, החשמל, הציוד המשרדי, הרכב, האופנה והפארם. פארם: הוזלות לאמא אף על פי שחלפה רק חצי שנה מאז קיימה סופר-פארם את ה"לייף סטייל סייל" השנתי, חזרה הרשת על המהלך המביא לעלייה במכירות. מדובר ביומיים של מכירות שהחלו אתמול ויימשכו עד היום בלילה, ובמסגרתם הרשת מציעה מאות מוצרים בהנחה לצד הוזלות נוספות מטעם השותפות האסטרטגיות של הרשת במועדון הלקוחות.
חברי המועדון יוכלו לקבל 25% הנחה בטויס אר אס, חופשה זוגית בישרוטל אגמים ב-500 שקל מטעם איסתא, שישיית כוסות קוקה-קולה ב מקדונלד'ס ו-40% הנחה על ציוד אלקטרוני ומשרדי בקרביץ. בין ההנחות ברשת ניתן למצוא 1 2 מתנה על מגוון הוויטמינים ותוספי התזונה, חיתולי האגיס ב-40 שקל , אריזת חיסכון של מטרנה ב-40 שקל , עד 70% הנחה על מגוון בשמים, 40% הנחה על מגוון משקפי השמש והראייה ועל מגוון העדשות ועוד.
רשת ניו-פארם מציעה מנגד במבצע "אמאל'ה" חבילת מוצרי תינוקות ב-100 שקל במקום 195 שקל. החבילה כוללת חיתולי האגיס ומוצרי אוונט: זוג בקבוקים, זוג מוצצים ושלישיית חבילות מגבונים. המשביר לצרכן מתחרה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה במבצעי 1 + 1.
אף על פי שהסרת מכסי הייבוא בעקבות המלצותיה של ועדת טרכטנברג לשינוי חברתי כלכלי צפויה להביא לירידה במחירי מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ברשתות החשמל מעריכים כי הוזלות מידיות יפתו את הצרכנים לקנות עכשיו ולא להמתין למהלכים עתידיים, ולפיכך יוצאים במבצעי הוזלות לקראת סוף השנה. לדברי שלמה טולדנו, מנכ"ל רשת ביג אלקטריק: "באמצעות מאמצי קידום מיוחדים שילוו במסעי פרסום בכל מערכות המדיה, אנו מתכוונים לנקות את כל מלאי המוצרים של השנה הנוכחית. נציע עד 50% הנחה לרבות מסכי טלוויזיה, מכונות כביסה, מקררים, מערכות
חברת יורוקום-פנסוניק תקיים אירוע מכירות הנושא את השם Family & Friends , שאליו יוזמנו מלבד הלקוחות המועדפים ועובדי החברה ומשפחותיהם גם קהיליית ה פייסבוק של פנסוניק המונה יותר מ-20 אלף איש. האירוע יתפרס על פני 3 ימי מכירות ויציג מגוון מוצרים מתצוגה במחירים מוזלים במיוחד במתכונת "שלם וקח". בין המוצרים: מסכי פלזמות ו-LCD, טלפונים אלחוטיים, מצלמות, מגהצים ואוזניות. השנה יריד המכירות יתקיים ב-17-15 בדצמבר בבית יורוקום ברמת גן.

קיקה, השחקנית החדשה בענף הריהוט, נערכת למכירת סוף השנה באמצעות 20% הנחה על כל מחלקת הריהוט המשרדי, שולחנות הקפה והמזנונים לסלון ולחדר האוכל (למעט המותג CALLIGARIS). כמו כן יוענקו הנחות באגף הכורסאות, על מיטות וספות נוער וילדים של המותג STUDIO KAISER, על כל המזרנים ובסיסי המיטה ועל מגוון חדרי ילדים. ההערכות הן שאיקאה תמשיך להציע מבצעי הנחות על מחלקות שונות ותמתין עם הסייל החורפי לתחילת ינואר כדי לתת דחיפה לפתיחת השנה.
קבוצת סמל"ת, יבואנית לנצ'יהו אלפא רומיאו בישראל, תקיים בשבוע הבא אירוע מכירות מיוחד ל-3 ימים ותציע את כל דגמי המכוניות במחירים מוזלים. בין הדגמים הבולטים: לנצ'יה אפסילון החדשה שהושקה לאחרונה ואלפא ג'ולייטה אוטומטית. דגם נוסף שיוצע באירוע המכירות יהיה אלפא רומיאו 159 ב-199 אלף שקל במקום 214 אלף שקל.
גם חברת קרסו מוטורס יוצאת במהלך מכירות הנושא את הסלוגן CRAZY 11, ובמסגרתו תעניק הנחה בסך 11 אלף שקל על מגוון דגמי רנו עד ל-11 בנובמבר. לדברי אבי לוין, מנהל חטיבת רנו ישראל: "נוכח הפחתת הזיכוי במס הירוק לרכבים עם זיהום נמוך ועליית מחירים משמעותית המסתמנת לקראת השנה החדשה, אנו מציעים מבצע חסר תקדים ואטרקטיבי ביותר בשוק הרכב". להערכת לוין, במהלך הוזלות זה יימכרו יותר מ-500 רכבים לשוק הפרטי.
ברשתות האופנה, שנהנו מהטמפרטורות הנוחות בחודש אוקטובר, ינסו לתעל את מזג האוויר לצמצום מלאי. בחודשיים הקרובים צפויים בעיקר מבצעים המבוססים על הנחות ברכישת כמה מוצרים או בסכום מינימום, כדי למצות את הרווחיות המקסימלית המתאפשרת בתקופה זאת, רגע לפני מכירות סוף העונה שיחלו כבר בחודש דצמבר.
רשת דלתא תקיים החודש את "פסטיבל דיסני" שבמסגרתו יוצע פריט שני ב-50% הנחה לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. נוסף לכך, בכל קנייה ב-250 שקל ויותר תתאפשר השתתפות בהגרלת חופשה משפחתית לדיסניוורלד ופרסים נוספים.
רשת דיסקרט תעניק עד סוף החודש פריט מתנה לרוכשים שני פריטים בחנויות הרשת, וגם ברשת תמנון המבצעים מבוססים על רכישה מצטברת: שני ג'ינסים ב-150 שקל , סריגים וחולצות מכופתרות - שניים ב-100 שקל ו-4 חולצות ב-100 שקל.