הפסימיות עולה: מדד אמון הצרכנים צנח למינוס 23%

על פי הלמ"ס: בעקבות החרפת ההאטה במשק, הציבור צופה הרעה בתחומי האבטלה והחסכונות בשנה הקרובה

יוסי גרינשטיין | 13/3/2012 9:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הציבור מגלה יותר פסימיות וצופה הרעה ניכרת במצב הכלכלי והאישי וגידול חד באבטלה. מדד אמון הצרכנים שצנח למינוס 23% בפברואר לעומת מינוס 20% בינואר ומינוס 16% באוקטובר, כך עולה מסקר אמון הצרכנים של הלמ"ס.
חיפוש עבודה. המצב יחמיר
חיפוש עבודה. המצב יחמיר אלי דסה


 מדד הצרכנים יכול לנוע בין 100% - (פסימיות מרבית) ל-100% (אופטימיות מרבית). בעקבות החרפת ההאטה במשק הציבור צופה הרעה בתחומי האבטלה והחסכונות בשנה הקרובה: הרעה ממשית של 36% במספר המובטלים בפברואר לעומת 30% בינואר, והרעה נוספת של 32% בחסכונות משק הבית.
במגזר הערבי פסימיים יותר מהיהודים, ובמדד עמדו על -31% לעומת 21% ליהודים.
עוד עולה מהמדד כי חסרי תעודות בגרות פסימיים יותר מבעלי השכלה אקדמית - 25% לעומת 17% בהתאמה.

 סקר אמון הצרכנים החודשי של הלמ"ס מבוצע בעקבות הצטרפות ישראל לארגון הOECD ומאפשר להשוות בין המדינות השונות בארגון.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים