הפסימיות עולה: מדד אמון הצרכנים צנח למינוס 23%
על פי הלמ"ס: בעקבות החרפת ההאטה במשק, הציבור צופה הרעה בתחומי האבטלה והחסכונות בשנה הקרובה

חיפוש עבודה. המצב יחמיר אלי דסה
מדד הצרכנים יכול לנוע בין 100% - (פסימיות מרבית) ל-100% (אופטימיות מרבית). בעקבות החרפת ההאטה במשק הציבור צופה הרעה בתחומי האבטלה והחסכונות בשנה הקרובה: הרעה ממשית של 36% במספר המובטלים בפברואר לעומת 30% בינואר, והרעה נוספת של 32% בחסכונות משק הבית.
במגזר הערבי פסימיים יותר מהיהודים, ובמדד עמדו על -31% לעומת 21% ליהודים.
עוד עולה מהמדד כי חסרי תעודות בגרות פסימיים יותר מבעלי השכלה אקדמית - 25% לעומת 17% בהתאמה.
סקר אמון הצרכנים החודשי של הלמ"ס מבוצע בעקבות הצטרפות ישראל לארגון הOECD ומאפשר להשוות בין המדינות השונות בארגון.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
