בנק ישראל: 26% מהתלונות על בנקים וחברות כרטיסי אשראי נמצאו מוצדקות
בנק ישראל פרסם את סקירה השנתית של טיפול הבנקים בתלונות הציבור. דיסקונט לאומי ודיסקונט זכו לציון הגבוה ביותר; לציון הנמוך ביותר (טעון שיפור ניכר) זכה בנק מזרחי-טפחות
מבין 5 הבנקים הגדולים בנק לאומי ובנק דיסקונט קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר (טוב) בתחום
הטיפול בפניות ותלונות הציבור בשנת 2011. בנק הפועלים והבינלאומי קיבלו דירוג תקין. בנק מזרחי-טפחות דורג במקום הנמוך ביותר (טעון
שיפור ניכר).
בנק דיסקונט והבנק הבינלאומי שיפרו ב-2011 באופן ממשי את הדירוג שלהם (לעומת 2010) מנגד- בנק מזרחי -טפחות ירד בדירוג.

בנק לאומי. נענה לציבור צילום: רויטרס
הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. מהן 902 תלונות והשאר פניות ובקשות. כ-1323 תלונות נבדקו ונקבעה בהן עמדה (מוצדקת או לא). 26% מהתלונות על בנקים וחברות כרטיסי אשראי נמצאו מוצדקות, לעומת 25% ב2010. שאר התלונות טרם הוכרעו. בנוסף התקבלו עוד כ-17 אלף פניות למוקד הטלפוני של בנק ישראל.
לאחר ירידה בשיעור התלונות המוצדקות במחצית הראשונה של העשור , ניכרה מגמת התייצבות בבמחציתו השנייה".מדגישים בבנק ישראל.
יש לציין כי בעקבות התלונות אשתקד טופלו כ-60 ליקויים מערכתיים שונים שחייבו את הבנקים לנקוט בצעדים שונים כמו : קביעה או תיקון של נהלי עבודה , שיפור תהליכים ושיפור השירות , ביצוע החזרים ללקוחות .
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
