פיצה, פור פאבור: גימיק הפיצרייה שמרעיש את ארה"ב
רשת בעלת 104 סניפים שמרכזה בדאלאס, גורמת להרמת גבות בארה"ב לאחר שהודיעה כי תחלק ב-5 ביוני אלפי פיצות פפרוני משפחתיות ללקוחות שיזמינו משלוח בספרדית - עילגת ככל שתהיה

חוגגים עם פיצה. "מאס פיצה, מנוס דינרו" צילום: אי-אף-פי
מרסלה גומז, נשיאת היספניק מרקטינג, חברת פרסום לטינית מנאשוויל, אמרה ל- USA טודיי: "ייתכן שהם חשבו שזה חמוד, אך אני חושבת שזה מפלה. כפרסומאית, לעולם לא הייתי ממליצה על כך ללקוח שלי." גם קבוצות שמרניות לא אהבו את הקמפיין: "נראה כי הוא מנסה להעניש אנשים שלא מדברים ספרדית,"
אמר פיטר תומאס, יו"ר הוועדה השמרנית שמקדמת את האנגלית כשפה המדוברת היחידה במדינה.
אנדרו גאם, מנהל המותג של פיצה פטרון, אומר כי המטרה היתה יצירת באזז בקרב קהל היעד העיקרי: היספנים מהווים 70% מבסיס הלקוחות של החברה. "זה הגיוני מאוד, אנחנו מנסים לחזק את קשרינו עם הקהילה הלטינית," אמר גאם, שמעריך כי הרשת תחלק כ-80 אלף פיצות במסגרת המבצע.
זו לא הפעם הראשונה שפיצה פטרון נוקטת קמפיין פרובוקטיבי. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי הרשת, שנוסדה ב-1986 וחרתה על דגלה את המוטו "מאס פיצה, מנוס דינרו" (יותר פיצה, פחות כסף) החליטה ב-2007 לקבל בסניפיה פסו מקסיקני - והיא עדיין עושה זאת. "חלק מהמנהלים שלנו קיבלו איומי רצח," אומר גאם. החברה זכתה אז לכ-500 מיליון אזכורים בתקשורת האמריקאית.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון-
