פיצה, פור פאבור: גימיק הפיצרייה שמרעיש את ארה"ב

רשת בעלת 104 סניפים שמרכזה בדאלאס, גורמת להרמת גבות בארה"ב לאחר שהודיעה כי תחלק ב-5 ביוני אלפי פיצות פפרוני משפחתיות ללקוחות שיזמינו משלוח בספרדית - עילגת ככל שתהיה

סוכנויות הידיעות | 2/6/2012 20:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: פיצה
גימיק של רשת הפיצריות "פיצה פטרון" מבטיח לחלק ללקוחותיה עשרות אלפי פיצות חינם ב-5 ביוני, אם יבצעו את ההזמנה הטלפונית בספרדית.

חוגגים עם פיצה.
חוגגים עם פיצה. "מאס פיצה, מנוס דינרו" צילום: אי-אף-פי
המבצע יוצא לפועל בתקופה שבה ההגירה ממקסיקו היא נושא חם לקראת הבחירות לנשיאות. על-פי מפקד האוכלוסין האמריקאי, אחד מכל 6 אזרחים בארה"ב הוא לטיני, לאחר שבין השנים 2010-2000 התרחבה האוכלוסייה ההיספנית מ-35.3 מיליון ל-50.5 מיליון, והקמפיין זוכה לביקורת מחוץ ומתוך הקהילה הלטינית.

מרסלה גומז, נשיאת היספניק מרקטינג, חברת פרסום לטינית מנאשוויל, אמרה ל- USA טודיי: "ייתכן שהם חשבו שזה חמוד, אך אני חושבת שזה מפלה. כפרסומאית, לעולם לא הייתי ממליצה על כך ללקוח שלי." גם קבוצות שמרניות לא אהבו את הקמפיין: "נראה כי הוא מנסה להעניש אנשים שלא מדברים ספרדית,"
אמר פיטר תומאס, יו"ר הוועדה השמרנית שמקדמת את האנגלית כשפה המדוברת היחידה במדינה.

אנדרו גאם, מנהל המותג של פיצה פטרון, אומר כי המטרה היתה יצירת באזז בקרב קהל היעד העיקרי: היספנים מהווים 70% מבסיס הלקוחות של החברה. "זה הגיוני מאוד, אנחנו מנסים לחזק את קשרינו עם הקהילה הלטינית," אמר גאם, שמעריך כי הרשת תחלק כ-80 אלף פיצות במסגרת המבצע.
  
זו לא הפעם הראשונה שפיצה פטרון נוקטת קמפיין פרובוקטיבי. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי הרשת, שנוסדה ב-1986 וחרתה על דגלה את המוטו "מאס פיצה, מנוס דינרו" (יותר פיצה, פחות כסף) החליטה ב-2007 לקבל בסניפיה פסו מקסיקני - והיא עדיין עושה זאת. "חלק מהמנהלים שלנו קיבלו איומי רצח," אומר גאם. החברה זכתה אז לכ-500 מיליון אזכורים בתקשורת האמריקאית.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים